Kategorie
Uncategorized

Trendy na Instagramie w 2020 roku

Instagram to platforma mediów społecznościowych, która odgrywa dużą rolę w naszym życiu, gdzie spędzamy dużo czasu. Mając obecnie ponad miliard użytkowników, Instagram zajmuje trzecie miejsce wśród najpopularniejszych aplikacji. Instagram był początkowo tylko aplikacją do udostępniania zdjęć, ale stał się platformą, na której możesz zarówno robić zakupy, jak i prowadzić swój biznes, korzystając z rozwijającej się kultury mediów społecznościowych i jej trendów.

Statystyki Instagram – jak skutecznie sprawdzić

Jakie są trendy na Instagramie w 2020 roku?

Instagram co chwilę pokazuje nam inne trendy. W tym artykule zestawiliśmy trendy na Instagramie na rok 2020 dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym problemem. Spójrzmy na to razem. 

Posty na Instagramie

Czy wiesz, że na Instagramie możesz udostępniać jednocześnie dziesięć zdjęć? Ta funkcja, zwana postem karuzeli, jest idealnym wybawieniem na te czasy, kiedy myślałeś, że nie możesz opowiedzieć swojej historii za pomocą jednego zdjęcia!

Jeśli chcesz udostępnić wiele zdjęć z jednej ze swoich podróży lub na wiele sposobów promować produkt, który chcesz sprzedać, ta funkcja jest dla Ciebie.

Aby utworzyć post karuzelowy, po prostu przejdź do sekcji tworzenia postów i wybierz zdjęcia ze swojej galerii!

Historie na Instagramie

Dodając ankiety i testy do swoich historii na Instagramie, możesz pozwolić docelowym odbiorcom na bezpośredni kontakt.

Jak dodać ankietę do swoich historii?

Jeśli jesteś między dwiema opcjami, możesz użyć naklejki ankiety na Instagramie, aby uzyskać opinie swoich obserwujących. Możesz jednocześnie zobaczyć, która opcja dostała więcej głosów i kto na co głosował. Twoje wyniki ankiety znikną po 24 godzinach, tak jak Twoja historia.

Możesz także polubić ten post: Jak ukryć komentarze na Instagramie Live?

Aby dodać ankietę do swoich historii, wystarczy wybrać ankietę sekcji naklejek.

Dzięki kolejnej nowej funkcji na Instagramie możesz przygotować specjalne testy dla swoich obserwujących. Ponadto zawiera nie tylko dwie opcje, ale cztery różne opcje odpowiedzi. Podobnie jak w przypadku funkcji ankiety, możesz dodać funkcję testową do swojej historii w postaci naklejki.

Aby dodać test do swoich historii, wystarczy kliknąć sekcję opowieści, wybrać obraz w tle testu, a następnie kliknąć test z sekcji naklejek.

Dodawanie muzyki do relacji

Jednym z najnowszych trendów na platformie jest to, że możesz dodać muzykę do swojej historii! Z funkcji dodawania muzyki do opowieści, która zaczęła być wykorzystywana w naszym kraju w 2020 roku, korzystają miliony ludzi.

Aby dodać muzykę do swojej historii, wybierz obraz, którego użyjesz w swojej historii, i wybierz muzykę z sekcji naklejek.

Dodawanie linku do relacji

Teraz znacznie łatwiej jest skierować grupę docelową do witryny! Dodając link do witryny w swojej historii, możesz skierować swoich obserwujących do witryny za pomocą jednego kliknięcia. Istnieją jednak pewne zasady i wytyczne, aby to zrobić. Twoje konto musi być kontem firmowym lub zatwierdzonym kontem i musisz mieć co najmniej 10000 obserwujących.

Twoja historia zniknie 24 godziny po przesłaniu swojej historii. Jeśli chcesz, aby Twoi obserwatorzy widzieli Twoją historię 24 godziny później, możesz przypiąć ją do swojego profilu za pomocą funkcji wyróżnień na Instagramie. Najważniejsze informacje pojawią się w Twoim profilu tuż pod biografią i pozostaną tam, dopóki ich nie usuniesz. 

Możesz także polubić ten post: Jak sprawdzić wiadomości DM na Instagramie z komputera?

Kliknij nowe kółko w lewym dolnym rogu swojej biografii, aby wyróżnić swoje historie. Tutaj możesz wybrać historię ze swojego archiwum. W przypadku najważniejszych wydarzeń możesz wybrać okładkę i nazwać ją.

Wyzwania na Instagramie

Użytkownicy Instagrama czasami organizują wyzwania, aby zwrócić uwagę na temat, a czasami po prostu dobrze się bawić. Każdy tworzy swoje treści na określony temat. Na przykład niedawne wyzwania obejmują dzielenie się sobą dziesięć lat temu i dziesięć lat później, udostępnianie zamaskowanych zdjęć, aby zachęcić ludzi do podjęcia środków Covid-19.

Zakupy na Instagramie

Dzięki funkcji zakupów na Instagramie zakupy stały się bardzo łatwe i preferowane. W ciągu kilku sekund możesz zobaczyć tysiące odmian poszukiwanego produktu i kupić. W tym celu przejdź do zakładki odkrywania i wybierz opcję zakupów. Ponadto na zdjęciach można umieścić metkę z ceną produktu.

Instagram na żywo

Jednym z nowych trendów na Instagramie jest możliwość transmisji na żywo. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą natychmiast komunikować się ze swoimi obserwatorami. Obserwujący mogą wyrażać swoje opinie, pisząc komentarze podczas transmisji. Użytkownicy mogą zobaczyć, ile osób obejrzało transmisję. Instagram ustawił czas transmisji na żywo na 1 godzinę. Gdy przekroczysz 1 godzinę, Instagram przestaje nadawać, ale jeśli chcesz kontynuować, możesz ponownie rozpocząć transmisję na żywo.

IGTV

Czas trwania wideo na Instagramie był ograniczony do 15 sekund w przypadku historii i 1 minuty w przypadku postów. Możesz udostępniać dłuższe filmy dzięki funkcji IGTV. Możliwe jest użycie IGTV jako kanału treści, podobnie jak YouTube. Filmy przesłane do IGTV pozostaną w Twoim profilu, chyba że je usuniesz.

Influencerzy

Wraz z rozwojem mediów cyfrowych często słyszeliśmy słowo „influencer”. Więc czym jest ten wpływowy?

Możesz też polubić ten post: Jak promować swój Instagram? (Skuteczne sposoby)

Influencer oznacza osobę, która ma wpływ. Mają dużą bazę obserwujących w mediach społecznościowych, które mogą łatwo dotrzeć do ludzi i wpływać na ich decyzje zakupowe.

Ostatnio marki często współpracują z influencerami, aby promować swoje produkty i zwiększać sprzedaż. Marki docierają do tych ludzi i zawierają między nimi umowę biznesową. Następnie influencer promuje produkt, udostępniając go czasem w swojej historii, czasem jako post, zgodnie z instrukcjami pracodawcy.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące trendów na Instagramie 2020

Jak przesłać wideo do IGTV na Instagramie? 

Jeśli chcesz przesłać wideo, musisz dotknąć ikony + i wybrać wideo. Aby wybrać obraz okładki dla swojego IGTV, dotknij i przesuń obraz. (Lub możesz dodać z rolki aparatu / galerii) Wprowadź tytuł. Jeśli chcesz, możesz napisać opis. Aby zakończyć, kliknij Opublikuj w prawym górnym rogu.Jakie są wymagania dotyczące przesyłania wideo dla IGTV?

Przesyłane filmy muszą mieć co najmniej jedną minutę. Maksymalna długość filmu to 15 minut, jeśli przesyłasz z urządzenia mobilnego, 60 minut, jeśli przesyłasz z Internetu. Dodawane filmy muszą być w formacie MP4 i proporcjach 9:16 lub 16: 9. Minimalna liczba klatek na sekundę musi wynosić 30 klatek na sekundę, a minimalna rozdzielczość – 720 pikseli. Jak długie mogą być historie na Instagramie?

Historie na Instagramie mogą trwać maksymalnie 15 sekund. Ale to nie znaczy, że nie możesz publikować filmów dłuższych niż 15 sekund. Jeśli film, który przesyłasz do swojej historii, jest dłuższy niż 15 sekund, Instagram dzieli go na 15-sekundowe części i przekazuje obserwującym.

Możesz też polubić ten post: Jak ukryć hashtagi na Instagramie?Co to jest influencer marketing?

Influencer marketing ma miejsce, gdy firmy współpracują z ludźmi, którzy mają wielu obserwujących w mediach społecznościowych i mówią o tych obserwujących, aby promować swoje produkty. Influencerzy mogą promować produkt za pośrednictwem posta lub dzieląc się historią na polecenie pracodawcy.Jak edytować lub usunąć wyróżnienie historii na Instagramie?

Stuknij swoje zdjęcie profilowe w prawym dolnym rogu strony profilu.
W sekcji Najciekawsze w Relacjach dotknij i przytrzymaj historię, którą chcesz usunąć.
Kliknij Usuń wyróżnienie. Jeśli chcesz dodać więcej zdjęć lub filmów do swojej historii, stuknij opcję Edytuj wyróżnienie.

Podsumowanie trendów na Instagramie 2020 

W tym artykule omówiliśmy niektóre trendy na Instagramie i sposoby ich zastosowania. Mamy nadzieję, że możemy pomóc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *